http://www.dumpert.nl/mediabase/6632116 ... rhaal.html
rofl.
Vrolijk kerstfeest allemaal.
het ik moet wat kwijt topic
- Darkfighter
Re: het ik moet wat kwijt topic
Thnx jellow, hetzelfde 

Better is to die in in battle with honor, than to live in shame because you did not defend your people.

The Vikings FOR EVER
The Vikings FOR EVER
-
- VIP
- Has thanked: 238 times
- Been thanked: 127 times
Morgen terug school meh totaal geen zin in.
"Never look down on anybody unless you're helping them up."

- stickysteez
- Been thanked: 70 times
Lekker vakantie, nog 27 dagen tot ik terug ben in nederland
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
“Great men are not born great, they grow great . . .”
- Kadaver
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 24 times
geniet der maar van
~ Kadaver ~
Oke zeg het maar, als je tussen een console zou moeten kiezen, XBOX one of PS4 ?
Hugg it out!
- Thierry Henry
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 189 times
^ Op dit moment zou ik nog het liefst kiezen voor PS3 omdat daar nog al m'n vrienden op spelen.
Maarja anders dan PS4.
Maarja anders dan PS4.
"Donkey by L.F. Donkey" -mR#KaitoKid
Doe mij maar de oldchool SuperNintendo met Streetfighter, Mortal Kombat en SuperMario. Of misschien wel nog beter de Playstation 1 met Tekken 3. Goede ouwe tijden, als je een beetje goed zoekt haal je ze al voor paar tientallen euro's.
"Gisteren is gisteren, vandaag is vandaag"
- Mystic
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 100 times
Crash bandicoot en SpyroR1CKY[JJ] wrote:Doe mij maar de oldchool SuperNintendo met Streetfighter, Mortal Kombat en SuperMario. Of misschien wel nog beter de Playstation 1 met Tekken 3. Goede ouwe tijden, als je een beetje goed zoekt haal je ze al voor paar tientallen euro's.
Ayyyylmaooooo
-Jellow

Spoiler!
nD is kinda like my Grandma, it's way beyond its experation date, mentally it's reached childhood again and it sometimes soils itself. But it just won't die.-Jellow

Ja zekerrrr!! En ook Donkey Kong, 007 Goldeneye, Tony Hawk Pro Skater 2, Earthworm JimMystic wrote:Crash bandicoot en Spyro

"Gisteren is gisteren, vandaag is vandaag"
- Kadaver
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 24 times
gamecube, kirby air ride is probaly the one of the best games tho 

~ Kadaver ~
- SoeSope
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 13 times
Mister kok dit is een nederlandse area dus nederlands xddKADAVER wrote:gamecube, kirby air ride is probaly the one of the best games tho
Dafuq??? that google translation sloth? hahahahaSloth wrote:Duidelijk Xbox One! Koop xbox one en speel met mij!Inkie wrote:Oke zeg het maar, als je tussen een console zou moeten kiezen, XBOX one of PS4 ?
OT: Ik heb zelf al een PS4, vroeg me echter af waarom juist de PS4 of XBOX, ik ben zelf vanaf de PS1 begonnen vanaf kinds af aan.. ben er altijd maar in blijven hangen naar de 2, 3 en nu dus de 4..
@Henry, Dat probleem had ik ook of me vrienden waren nog op de PS3, of ze hadden juist XBOX, toch kan ik zeggen dat iedere vriend van mij tot nu toe overgestapt is na de Playstation, ondanks jaren xbox fanaten... toch mis ik die tijden wel van Rayman & Spyro, spellen waar je maanden mee bezig was, simpel maar vol vermaak.. misschien toch maar is kijken voor de fun voor een oud console'tje erbij muhahhaaaa

Hugg it out!
idd ps1 is en blijft voor mij de beste gameconsole :p ik heb nog altijd tekken 1-2 en andere spellen zoals spyro, rayman, pacman, doom 1-2 en wormsR1CKY[JJ] wrote:Doe mij maar de oldchool SuperNintendo met Streetfighter, Mortal Kombat en SuperMario. Of misschien wel nog beter de Playstation 1 met Tekken 3. Goede ouwe tijden, als je een beetje goed zoekt haal je ze al voor paar tientallen euro's.

-
- VIP
- Has thanked: 238 times
- Been thanked: 127 times
Najah, valt best wel mee hoor Shayan Playstation 1 is ook niet ZO super.
Ik vindt persoonlijk de GameCube en WiiU geweldig, vooral voor de Zelda en Smash bros spelletjes
Ik vindt persoonlijk de GameCube en WiiU geweldig, vooral voor de Zelda en Smash bros spelletjes

"Never look down on anybody unless you're helping them up."