Geweldig!Thierry Henry wrote:1-0 voor Denemarken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammergenoeg hebben we daar niets aan tenzij we dan ook van portugal winnenLien~ wrote:Ik denk dat NL wel zal winnen van GER. Vraag me niet hoe/waarom maar ik denk dat ze gaan winnen
Denemarken moet verliezen van Duitsland en Portugal.Marksel wrote:jammergenoeg hebben we daar niets aan tenzij we dan ook van portugal winnenLien~ wrote:Ik denk dat NL wel zal winnen van GER. Vraag me niet hoe/waarom maar ik denk dat ze gaan winnen
of je leest wat eerder is gepost en dan weet je dat dat onzin isSultaN wrote:Denemarken moet verliezen van Duitsland en Portugal.Marksel wrote:jammergenoeg hebben we daar niets aan tenzij we dan ook van portugal winnenLien~ wrote:Ik denk dat NL wel zal winnen van GER. Vraag me niet hoe/waarom maar ik denk dat ze gaan winnen
Nederland moet winnen van Duitsland en Portugal
Alleen dan wordt Nederland 2e (of 1e met doelsaldo)
Laten we voor het beste hopen.
ik kan ook niet wachten tot je eindelijk weg bentLien~ wrote:Nu alleen nog regelen dat mijn katten naar Engeland worden getransporteerd en dan ben ik Pleitos!! Engeland is definitief en de kans dat we voor december gaan is nu erg groot. Hoogstwaarschijnlijk gaan we over rond october!! Woooeeehooeeeeeeeeeee kan niet wachten om daar te wonen ipv hier
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests