hier is een stukje uit het nieuws erover ! Toch weer een beving van 4.6 op de schaal van Richter !
Spoiler!
ghehe die grapjes maken wij hier ook altijd XDDon Foxeh wrote:mijn moeder viel van de trap.. sorry gasten !
Het epicentrum lag ook in Duitsland.Spx. wrote:Mijn aardrijkskunde docente zegt altijd dat er geen aardbevingen in nederland kunnen zijn... o_O Op één iets na en dat zou door een tsunami moeten gebeuren.
Dan als nog, ze zegt altijd: "wij zullen nooit een aardbeving in nederland voelen", fucking dom :pDarkNess wrote:Het epicentrum lag ook in Duitsland.Spx. wrote:Mijn aardrijkskunde docente zegt altijd dat er geen aardbevingen in nederland kunnen zijn... o_O Op één iets na en dat zou door een tsunami moeten gebeuren.
Binnen 7 jaar heeft de zee nederland overgenomenBlack Leader wrote:Laats hoorde ik ook dat er binnen 7 jaar een aardbeving 7 a 9 op de schaal van richter Nederland zou laten trillen
Nee.Piree wrote:Binnen 7 jaar heeft de zee nederland overgenomenBlack Leader wrote:Laats hoorde ik ook dat er binnen 7 jaar een aardbeving 7 a 9 op de schaal van richter Nederland zou laten trillen
Maar euh, aardbevingen zijn bijna niet te voorspellen, maar ik weet niet hoe vertrouwbaar u bron is.
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests