View unanswered posts | View active topics | There are 5 pending strikelist reports It is currently Wed Jan 22, 2020 6:41 am

Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
#46 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Iemand enig idee hoe ik kan afvallen dan? :lol:

Tue Jan 04, 2011 1:42 pm
Profile

Has thanked: 103 times
Been thanked: 76 times
#47 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Pr0'lijk wrote:
Iemand enig idee hoe ik kan afvallen dan? :lol:

Beste manier is om een Dieet te volgen?
Zoek een Diëtist op.

Het hangt natuurlijk ook van je zelf af. Jij besluit teminste of je wel het lekkernij overslaat.

Ik ben zelf ook naar een diëtist geweest, en die heeft mij niet echt kunnen helpen.
Het was ook een amateur die me niet op een streng dieët heeft gedwongen. Daarom weeg ik nu rond 90 Kilo met 1.89 als lengte

Tue Jan 04, 2011 2:15 pm
Profile WWW

#48 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Valt wel mee toch? ik ben 1.75 CM lang en 80 kilo?

Tue Jan 04, 2011 2:17 pm
Profile

#49 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Wat zijn we weer toch grappig ;)

Tue Jan 04, 2011 4:17 pm
Profile

Has thanked: 17 times
Been thanked: 13 times
#50 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Hmm, 30 minuten cardio en een uur krachttraining, 4 keer per week, met een beetje normaal eten (niet te veel snoepen oO), zou moeten werken?

Tue Jan 04, 2011 5:00 pm
Profile WWW

Has thanked: 231 times
Been thanked: 87 times
#51 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Helemaal juist spx. Gewoon op gezette tijden een normale maaltijd eten. Geen cola en andere frisdranken door de weeks drinken werkt ook heel goed. (of light natuurlijk)

Tue Jan 04, 2011 5:03 pm
Profile

#52 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Ancient wrote:
Ik bak pizzas, dat is al beweging genoeg!

ahahaha ben je kok of wat?

Wed Mar 09, 2011 5:37 pm
Profile

#53 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
kwaakt wrote:
Beste manier van (kracht) trainen:

Een warming up: (essentieel)
- 10 min hardlopen/fietsen. Dit maakt je spieren los en goed doorbloed. Afvalstoffen worden goed afgevoerd en zuurstof wordt goed aangevoerd. Daardoor zul je je spieren minder snel beschadigen, want spierpijn = kapotte spieren. Dus veel spierpijn betekend geen vooruitgang. eerder achteruitgang. Want herstel van je spieren duurt langer dan een goede opbouw. Rek je spieren na een warming up. Dit maakt alle vezels in je spieren goed los. Daardoor worden alle vezels ook goed los gemaakt en worden alle plekken van een spiervezel goed gebruikt.

Bepaal je maximum kracht:
Dus hoevaak kan je je max opdrukken. of bijvoorbeeld een max aan kg drie keer optillen met je biceps.
Stel je kan 10 kg max drie keer optillen met een arm met je biceps. Dan is dat je max gewicht voor dat moment.

Trainen:
Ga daar vervolgens op 75-80% van dat gewicht trainen zodat je drie sessies van 10 keer liften/tillen met tussenposen van 10-15 min kan doen. In die tussentijd van 10-15 min kan je andere spiergroepen trainen. Letop dat je niet dezelfde spieren belast bij verschillende oefeningen. Doe dit ongeveer drie keer per week. Of meer als het goed voelt. En minder als je last krijgt. Bepaal natuurlijk af en toe je maximaal gewicht in de loop van de weken.

Na het trainen:
Maak je spieren nog even goed los. Loop of fiets nog even een stukje. Daardoor worden afvalstoffen nog even goed afgevoerd. En kunnen je spieren schoon gaan groeien.

Probeer ook niet alleen bijvoorbeeld je biceps te trainen. Maar probeer alle spieren te trainen. Want alleen een grote biceps terwijl de rest niets voorstelt staat ook niet ;).

Eet gezond. Voor de bouw van spiereiwitten zijn heel wat stoffen nodig. Door gezond te eten zal je zo voldoende binnenkrijgen om je spiergroei optimaal van bouwstoffen te voorzien.

En nogmaals: een beetje spierpijn is niet erg. Maar voorkom zware spierpijn. Je hebt er niets aan.

\

dit heb je gewoon ge kopieerd en ge plakt van een website en [ sorry voor gekopieerd weet niet hoe je die streepjes op de e doet XD ]

Last edited by wampie on Sat May 21, 2011 9:56 pm, edited 1 time in total.

Wed Mar 09, 2011 5:44 pm
Profile

Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
#54 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Af en toe is een plaspauze nemen, hebben de benen genoeg sport gehad voor de dag :D

Wed Mar 09, 2011 5:50 pm
Profile

Has thanked: 145 times
Been thanked: 206 times
#55 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
wampie wrote:
kwaakt wrote:
Beste manier van (kracht) trainen:

Een warming up: (essentieel)
- 10 min hardlopen/fietsen. Dit maakt je spieren los en goed doorbloed. Afvalstoffen worden goed afgevoerd en zuurstof wordt goed aangevoerd. Daardoor zul je je spieren minder snel beschadigen, want spierpijn = kapotte spieren. Dus veel spierpijn betekend geen vooruitgang. eerder achteruitgang. Want herstel van je spieren duurt langer dan een goede opbouw. Rek je spieren na een warming up. Dit maakt alle vezels in je spieren goed los. Daardoor worden alle vezels ook goed los gemaakt en worden alle plekken van een spiervezel goed gebruikt.

Bepaal je maximum kracht:
Dus hoevaak kan je je max opdrukken. of bijvoorbeeld een max aan kg drie keer optillen met je biceps.
Stel je kan 10 kg max drie keer optillen met een arm met je biceps. Dan is dat je max gewicht voor dat moment.

Trainen:
Ga daar vervolgens op 75-80% van dat gewicht trainen zodat je drie sessies van 10 keer liften/tillen met tussenposen van 10-15 min kan doen. In die tussentijd van 10-15 min kan je andere spiergroepen trainen. Letop dat je niet dezelfde spieren belast bij verschillende oefeningen. Doe dit ongeveer drie keer per week. Of meer als het goed voelt. En minder als je last krijgt. Bepaal natuurlijk af en toe je maximaal gewicht in de loop van de weken.

Na het trainen:
Maak je spieren nog even goed los. Loop of fiets nog even een stukje. Daardoor worden afvalstoffen nog even goed afgevoerd. En kunnen je spieren schoon gaan groeien.

Probeer ook niet alleen bijvoorbeeld je biceps te trainen. Maar probeer alle spieren te trainen. Want alleen een grote biceps terwijl de rest niets voorstelt staat ook niet ;).

Eet gezond. Voor de bouw van spiereiwitten zijn heel wat stoffen nodig. Door gezond te eten zal je zo voldoende binnenkrijgen om je spiergroei optimaal van bouwstoffen te voorzien.

En nogmaals: een beetje spierpijn is niet erg. Maar voorkom zware spierpijn. Je hebt er niets aan.

\

dit heb je gewoon ge kopieert en ge plakt van een website en [ sorry voor gekopieert weet niet hoe je die streepjes op de e doet XD ]

So what??
Gekopieerd is met een D trouwens..

Wed Mar 09, 2011 6:52 pm
Profile

#56 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Door de jaren heen van alles gedaan/gecombineerd:

*Tae-kwon-do
*Zaal/straatvoetbal
*Veldvoetbal
*Tafeltennis
*Fietsen
*Kickboksen

Alles komt nog wel voor (sporadisch), maar wat ik nog 4x in de week doe, en dat al zo'n 14 jaar is fitness.

Oh ja, ik doe ook al jaaaaaaren worstelen (met m'n vriendin ;) )

Tue Mar 15, 2011 8:32 pm
Profile

Has thanked: 82 times
Been thanked: 8 times
#57 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Ik wandel elke dag een half uur. Lekker stress afgooien of gewoon van de natuur genieten :P
Heb zelf een klein beetje overgewicht, maar probeer door een dieet en te sporten weg te werken.
Btw half uurtje lopen per dag in de open natuur doet je echt goed :whistle:
Je gaat je erdoor beter voelen .

Thu Mar 17, 2011 3:47 pm
Profile

#58 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
Voetballen 8-)
Kick Boksen
Naar school lopen
Wandeling maken door het Park met vriende
Fietsen naar traine van Voetbal
Rond hangen voor me flat

Mon Apr 11, 2011 7:39 pm
Profile

Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times
#59 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
ik dronk eerst altijd zo'n 2,5L Cola per dag, nu ik daar mee gestopt ben is dat al een wereld van verschil

Tue Apr 12, 2011 6:52 am
Profile

Has thanked: 27 times
Been thanked: 35 times
#60 Post Re: Wat doe jij voor je dagelijkse beweging?
KoD wrote:
ik dronk eerst altijd zo'n 2,5L Cola per dag, nu ik daar mee gestopt ben is dat al een wereld van verschil

Nee, Cola is gezond

Tue Apr 12, 2011 9:37 am
Profile
Reply to topic   [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next