View unanswered posts | View active topics | There are 5 pending strikelist reports It is currently Sun Nov 17, 2019 9:16 pm



This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 10 posts ] 
Online

Joined: Wed Mar 08, 2017 7:55 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times
#1 Post[Closed] Minecraft Accounts For Free.
Hello i'm here to give you all Free Minecraft accounts
-snip-

_________________
Image <--- English 2020...


Mon May 28, 2018 3:31 pm
Profile
nD** Fun Member
User avatar

Joined: Tue Jan 03, 2017 6:32 pm
Location: Algeria,Tlemcen
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
#2 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
you should've posted it in spam section.

_________________
Do what makes you happy,
FUCK EVERYONE's else opinion.
You need to do YOU,Enjoy the fucking moment Brah ~JeffSeid


Mon May 28, 2018 4:53 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: Fri Jul 27, 2012 4:53 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 133 times
#3 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
using stolen accounts on ramadan ¿ smh sakran see you in :evil: :evil: :evil: :evil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-fire: :angry-fire:

_________________
STEAM_0:0:51774830


Mon May 28, 2018 6:52 pm
Profile
User avatar

Joined: Fri Dec 11, 2015 9:12 am
Location: Algeria
Has thanked: 10 times
Been thanked: 8 times
#4 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
KaitoKid wrote:
using stolen accounts on ramadan ¿ smh sakran see you in :evil: :evil: :evil: :evil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-fire: :angry-fire:

Lmaoooooooooooo :lol: :lol: :lol:

_________________
Image


Tue May 29, 2018 12:10 am
Profile
Online

Joined: Wed Mar 08, 2017 7:55 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times
#5 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
KaitoKid wrote:
using stolen accounts on ramadan ¿ smh sakran see you in :evil: :evil: :evil: :evil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-fire: :angry-fire:

Hhhh first it's not Stolen And this accounts some one gave me xd

_________________
Image <--- English 2020...


Tue May 29, 2018 9:41 am
Profile
neonDragon Admin
User avatar

Joined: Wed Jul 13, 2011 1:15 am
Has thanked: 125 times
Been thanked: 522 times
#6 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
sakran wrote:
KaitoKid wrote:
using stolen accounts on ramadan ¿ smh sakran see you in :evil: :evil: :evil: :evil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-fire: :angry-fire:

Hhhh first it's not Stolen And this accounts some one gave me xd

Someone just gave you 5 accounts, all with different email suppliers and different countries? Yeah these accounts are clearly stolen...

_________________
Image


Tue May 29, 2018 11:22 am
Profile
Online

Joined: Wed Mar 08, 2017 7:55 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times
#7 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
Konijn wrote:
sakran wrote:
KaitoKid wrote:
using stolen accounts on ramadan ¿ smh sakran see you in :evil: :evil: :evil: :evil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-devil: :angry-fire: :angry-fire:

Hhhh first it's not Stolen And this accounts some one gave me xd

Someone just gave you 5 accounts, all with different email suppliers and different countries? Yeah these accounts are clearly stolen...

na na na mateee none gimme it look there's Discord called "McGen" This is the Ip -snip- join it after this go To Bot_spam room then Type !gen and you'll get free Acount the owner of this server pay 100 free account.

_________________
Image <--- English 2020...


Tue May 29, 2018 5:49 pm
Profile
Online

Joined: Wed Mar 08, 2017 7:55 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times
#8 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
and guys m just trying to help guys Don't have money to pay why u fighting me??

_________________
Image <--- English 2020...


Tue May 29, 2018 5:50 pm
Profile
neonDragon Admin
User avatar

Joined: Wed Jul 13, 2011 1:15 am
Has thanked: 125 times
Been thanked: 522 times
#9 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
All of these email addresses are listed in databases leaked from other websites. You can check here: https://haveibeenpwned.com/

These accounts are 100% stolen because they are using the same email & password they used on another website that was hacked.

Please don't post them here again and I strongly advise against using any of the accounts as it's highly likely you'll end up having Microsoft sending the Police to your door and the excuse of "someone gave them to me" likely isn't gonna hold up.

_________________
Image


Tue May 29, 2018 6:11 pm
Profile

Joined: Mon Nov 09, 2015 7:14 pm
Has thanked: 50 times
Been thanked: 78 times
#10 Post Re: Minecraft Accounts For Free.
Konijn wrote:
All of these email addresses are listed in databases leaked from other websites. You can check here: https://haveibeenpwned.com/

These accounts are 100% stolen because they are using the same email & password they used on another website that was hacked.

Please don't post them here again and I strongly advise against using any of the accounts as it's highly likely you'll end up having Microsoft sending the Police to your door and the excuse of "someone gave them to me" likely isn't gonna hold up.

Not sure if you're trolling him or if you are serious, but Microsoft and formerly Mojang are well aware of the issue with hacked/cracked accounts. It's not like they're gonna respond via legal measures. They made a game for kids, hence cracking is done at an increased rate. It's really just part of the gaming world to be honest.


Thu May 31, 2018 12:41 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.