neonDragon
https://www.neondragon.net/

Admin Meeting Outcome 12-11-2016
https://www.neondragon.net/viewtopic.php?f=152&t=27120
Page 5 of 6

Author:  Wongerz [ Wed Nov 16, 2016 8:14 am ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Good Lord a gaming forum which gets abuse LOL

Author:  Rojo [ Wed Nov 16, 2016 9:10 am ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

BumbleBeast wrote:
Maki wrote:
ZeRo#1 wrote:
Congratz to all well deserved.
Unownist nothin personal but sorry in my eyes not deserved, this part is ridiculous in my eyes but hey who cares xDDD
nD 2K16 ;)

WTF Darra noooo :(
Captain nooo :(
Take care both !!!

For what it's worth, you have a whopping 34 minutes of gameplay on the servers for which Unownist applied, how can you judge? What is this stupid "nd 2K16" statement when judging the result of one's application, furthermore one that was a good member prior and has everything required to become one again? How can you think it's ridiculous when you most likely don't even know who Unownist is?

Keep your clueless statements for yourself, seriously. You're the one being ridiculous here.


How come every time you post something, you roast someone lmao
It's somewhat amusing, thank you


lelrekt2k16

Author:  Lien~ [ Wed Nov 16, 2016 6:42 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

UPDATE:

Queen's Revenge has been given the ** permban tool, as she has reported a great amount of cheaters (and pretty much all of the reports have been accepted). Also, she has been given the ability to handle strikelist reports too.

Well done girl!

Author:  ZeRo#1 [ Wed Nov 16, 2016 6:43 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Congratz Queeny hun ;)

Author:  Romeo [ Wed Nov 16, 2016 6:45 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Congratz queeny <3 gj!

Author:  Queen's Revenge [ Wed Nov 16, 2016 7:53 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Thank you :P

Author:  Muhaha [ Wed Nov 16, 2016 7:55 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

well done qun

Author:  Rojo [ Wed Nov 16, 2016 8:02 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

This must be a fucking joke, haha.

Author:  Lien~ [ Wed Nov 16, 2016 8:18 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Not James wrote:
This must be a fucking joke, haha.
What is, you posting here to cause shit? Or, what?

Author:  him [ Wed Nov 16, 2016 8:25 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Congratz <3

Author:  Potato [ Wed Nov 16, 2016 8:46 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Congratz Queens, well done

Author:  Cruxell [ Wed Nov 16, 2016 8:54 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Well deserved Queen, gz.

Author:  Coby [ Wed Nov 16, 2016 11:01 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Lien~ wrote:
Not James wrote:
This must be a fucking joke, haha.
What is, you posting here to cause shit? Or, what?

bruh league has straight up fucked your grammar fam

Author:  Lien~ [ Wed Nov 16, 2016 11:19 pm ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Coby wrote:
Lien~ wrote:
Not James wrote:
This must be a fucking joke, haha.
What is, you posting here to cause shit? Or, what?

bruh league has straight up fucked your grammar fam
coby :mrgreen: :shhh:

Author:  infectedsushi [ Thu Nov 17, 2016 12:02 am ]
Post subject:  Re: Admin Meeting Outcome 12-11-2016

Not James wrote:
This must be a fucking joke, haha.

Not nearly as funny as you applying for membership.

Page 5 of 6 All times are UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/