Search found 15 matches

by Lipq
Fri Jun 14, 2013 3:36 pm
Forum: Trash
Topic: How did you find nD?
Replies: 99
Views: 13889

Re: How did you find nD?

well.. it was like a year or so ago and i was like a massive fan of H.N.S. and bhop and i went to "find server" bit in my counter strike menu typed in " b " and it was "1000FPS speedrun" i thought " Fair enough " joined and went on like once a week then i found out it has more server, met maki and d...
by Lipq
Mon Jun 10, 2013 8:09 pm
Forum: Old presentations
Topic: Hello all I'm NaskeLo.
Replies: 19
Views: 1131

Re: Hello all I'm NaskeLo.

Welcome, hehe nice to see someone else that will make me more of a challenge in the assault ^_^
by Lipq
Sat Jun 08, 2013 9:26 pm
Forum: Trash
Topic: hmmh.. a suggestion! again :/
Replies: 7
Views: 993

Re: hmmh.. a suggestion! again :/

Well jellow i somehow didn't get a friend request? so maybe give me your steam and ill ad you? lol :)
by Lipq
Fri Jun 07, 2013 8:49 pm
Forum: Trash
Topic: hmmh.. a suggestion! again :/
Replies: 7
Views: 993

Re: hmmh.. a suggestion! again :/

well i can easealy increase the numbha! lol
ADD ME ON STEAM IF U WANT A FREE COPY OF DOTA!
steam : Iipq_
by Lipq
Fri Jun 07, 2013 7:02 pm
Forum: Trash
Topic: hmmh.. a suggestion! again :/
Replies: 7
Views: 993

hmmh.. a suggestion! again :/

ill be straight forward on this thread lol
So... " DOTA 2 " Tournaments etc.
do it or not?
that's all ima gonna write tell me da opinions!
by Lipq
Tue Jun 04, 2013 8:25 pm
Forum: Old presentations
Topic: Whats up?
Replies: 18
Views: 1168

Re: Whats up?

Hello and welcome to the community enjoy your stay and have fun! haha
and just a small question do you speak Russian of u come from there? :)
by Lipq
Sun Jun 02, 2013 2:18 pm
Forum: Others Languages Area
Topic: Lithuanian area!
Replies: 1
Views: 1212

Lithuanian area!

Nu pacanai ir mergites spaminam ar dar kokia xujnia darom kad paroditumem kad lietuviai geriausi ;DDD
by Lipq
Sun Jun 02, 2013 11:49 am
Forum: Jailbreak Trash
Topic: Jailbreak! :)
Replies: 6
Views: 761

Jailbreak! :)

So.... LIPQ makes a topic again! :D Yesterday i was playing in the jailbreak server and i saw some problems. so Number 1! :D 10 hours of playing to be a ct? whoever came up with this madness must be on something it is an alright idea but i think you should reduce it to like 5 hours maximum. cuz you...
by Lipq
Fri May 31, 2013 6:21 pm
Forum: War Section Trash
Topic: [Finished]nD Monthly War Event : Summer Edition
Replies: 124
Views: 9249

Re: [Open]nD Monthly War Event : Summer Edition

I'm in but i might not participate just saying in case i have something on that day. :)
by Lipq
Thu May 30, 2013 5:26 pm
Forum: Others Languages Area
Topic: Translation needed?! - Lithuanian, russian, polish
Replies: 3
Views: 6314

Translation needed?! - Lithuanian, russian, polish

Hey guys! It's LIPQ here and today i got bullied by these stupid little Lithuanian children and i was like makiiiii help me! so he was like i can't do anything about it their speaking foreign!! and then i thought that i could use my epic translating skills! and help out when needed! ^-^ so yeah if ...
by Lipq
Wed May 29, 2013 6:04 pm
Forum: Trash
Topic: Sugestions!
Replies: 1
Views: 436

Sugestions!

So i spend most of my time in speedrun and what usually happens is me and some other people get frustrated about the speed thing, so what i came up with is something like /speed on/off which enables max speed or disables it, the next thing is that i think it would be cool if you've opened a "public"...
by Lipq
Wed May 29, 2013 5:51 pm
Forum: Old presentations
Topic: LIPQ
Replies: 15
Views: 1366

LIPQ

Hey guys i'm quite new player to this community i know it since ages ago but I've started only when i met maki, he was a cool dude and he told me more about this comunity how stuff works and all that so i quite like the idea ^-^ So yeah i'm ernestas, in game:LIPQ /E/ and it's nice to be a part of th...
by Lipq
Wed May 29, 2013 5:41 am
Forum: Trash
Topic: VIP trial [Sign up here for a free VIP trial!]
Replies: 633
Views: 64564

Re: VIP trial [Sign up here for a free VIP trial!]

okay ill make it simple ^-^
SteamID: STEAM_0:0:64887504
In-Game name: I use LIPQ /E/ but i might have like add on tags next to my name [email protected] walhek> or other stuff :>

I'd like VIP in all the servers

and lets say i want my VIP ASAP lol
by Lipq
Tue May 28, 2013 8:14 pm
Forum: Trash
Topic: VIP trial [Sign up here for a free VIP trial!]
Replies: 633
Views: 64564

Re: VIP trial [Sign up here for a free VIP trial!]

SteamID: STEAM_0:0:64887504 In-Game name: I use LIPQ /E/ but i might have like add on tags next to my name [email protected] walhek> or other stuff :> I would like VIP privileges on ALL ze servers haha, I have read the rules and agree to follow them. I'd like to become VIP starting from tomorrow morning. Have a...

Go to advanced search